Tjugotvå medlemmar vandrade
Tack alla som hängde med på dagens vandring och gjorde den till en väldigt trevlig tillställning. Okej, det var varmt och bitvis kämpigt, men vi tog oss fram! Vandringen startade vid Sätra tunnelbanestation och gick först ner till Sätrastrandsbadet. Där samlade vi ihop oss och delade sedan upp oss i tre fartgrupper. Därifrån gick vi … Läs mer